informujemy, że nasz zespół pracuje z zachowaniem środków ostrożności wymaganych w obecnej sytuacji. Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia docierały terminowo i bezpiecznie. Również staramy się, aby zakupy których dokonujecie u nas osobiście w sklepach stacjonarnych były bezpieczne zarówno dla was jak i dla nas.
Poniżej, w formie pytań i odpowiedzi, znajdziecie Państwo informacje na temat funkcjonowania sklepów PASI-KONIK w czasie trwania rozprzestrzeniania się koronowirusa COVID-19.
SKLEP INTERNETOWY
Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu dostęp do wszystkich produktów z naszego sklepu. Niestety z powodu czasowego zamknięcia niektórych producentów z uwagi na kwarantannę oraz zakłóceń w transporcie niektóre towary mogą być czasowo niedostępne lub dostępne po pewnym określonym okresie czasu.
Informacje na temat dostępności produktu można uzyskać telefonicznie lub na stronie produktu. Prosimy o wyrozumiałość, gdyż sytuacja zmienia się bardzo dynamicznie.
Według Światowej Organizacji Zdrowia ryzyko zakażenia poprzez kontakt z paczką jest znikome. Koronawirus może przetrwać na powierzchniach jedynie przez krótki czas. Dla pewności można przetrzeć towary środkiem dezynfekującym, a karton natychmiast wyrzucić.
SKLEPY STACJONARNE
Tak. Nasze sklepy stacjonarne są czynne w godzinach otwarcia (pon-pt: 11-19 oraz sbt. 10-16). Pamiętaj: wchodząc do nas do sklepu zakryj usta i nos, przy wejściu zdezynfekuj ręce i utrzymuj odległość minimum 1,5 metra od innych klientów oraz od sprzedawców.
Czy sprzedawca pomoże mi w dokonaniu zakupów?
Tak. Nasi sprzedawcy pomogą przy zakupach z zachowaniem bezpiecznej odległości. Jednak nie będą osobiście mierzyć kasków, czapsów, kamizelek ochronnych i oficerek, jedynie wytłumaczą jak zrobić to samemu, podadzą do przymierzenia wybrane rozmiary i ocenią dopasowanie.
Czy mogę płacić gotówką w sklepie?
Za dokonane zakupy można płacić gotówką, jednak sugerujemy płatność kartą jako bezpieczniejszą formę płatności.