WAKACYJNA PROMOCJA! DARMOWA DOSTAWA OD 99 złMOŻLIWOŚĆ ZWROTU DO 30 DNI!

Drodzy Klienci,

informujemy, że nasz zespół pracuje z zachowaniem środków ostrożności wymaganych w obecnej sytuacji. Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia docierały terminowo i bezpiecznie. Również staramy się, aby zakupy których dokonujecie u nas osobiście w sklepach stacjonarnych były bezpieczne zarówno dla was jak i dla nas. 

Koronawirus (COVID-19) – często zadawane pytania

Poniżej, w formie pytań i odpowiedzi, znajdziecie Państwo informacje na temat funkcjonowania sklepów PASI-KONIK w czasie trwania rozprzestrzeniania się koronowirusa COVID-19.

 

SKLEP INTERNETOWY

Czy wszystkie produkty będą nadal dostępne?

Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić Państwu dostęp do wszystkich produktów z naszego sklepu. Niestety z powodu czasowego zamknięcia niektórych producentów z uwagi na kwarantannę oraz zakłóceń w transporcie niektóre towary mogą być czasowo niedostępne lub dostępne po pewnym określonym okresie czasu.

Informacje na temat dostępności produktu można uzyskać telefonicznie lub na stronie produktu. Prosimy o wyrozumiałość, gdyż sytuacja zmienia się bardzo dynamicznie. 

Czy należy spodziewać się opóźnień w dostawie?

Nasz zespół stacjonarny dokłada wszelkich starań, aby przesyłki dotarła do Ciebie tak szybko, jak to możliwe. Gdy tylko Twoje zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz powiadomienie o nadaniu przesyłki z linkiem do firmy kurierskiej GLS. Za pomocą linku możesz śledzić status przesyłki i w razie potrzeby zmienić datę dostawy. W dniu dostawy otrzymasz SMS z informacją, że paczka danego dnia zostanie dostarczona. Może się jednak zdarzyć, że z przyczyn niezależnych od nas, jak np. przeładowanie firm kurierskich, dostawa może ulec opóźnieniu.

Jak kurier dostarczy moją paczkę?

Kurier dostarczy przesyłkę pod wskazany adres. Jednak nie będzie cię prosił o podpis potwierdzający dostarczenie przesyłki. Jeśli jesteś chory lub przebywasz na kwarantannie poproś kuriera o zostawienie przesyłki pod drzwiami. Jeśli przesyłka przyszła uszkodzona skontaktuj się z firmą kurierską, aby spisać protokół szkody. Prześlij go do nas wraz z informacją uszkodzenia paczki abyśmy mogli ci wysłać nowe, pełnowartościowe produkty.

Jaką formę płatności wybrać?

Masz do wyboru wszystkie dostępne w naszym sklepie formy płatności. Jednak sugerujemy, abyś wybrał przedpłatę aby zminimalizować kontakt z kurierem. 

Czy mogę się zarazić poprzez kontakt z zamówionymi produktami?

Według Światowej Organizacji Zdrowia ryzyko zakażenia poprzez kontakt z paczką jest znikome. Koronawirus może przetrwać na powierzchniach jedynie przez krótki czas. Dla pewności można przetrzeć towary środkiem dezynfekującym, a karton natychmiast wyrzucić.

 

SKLEPY STACJONARNE

Czy mogę robić zakupy w sklepie stacjonarnym?

Tak. Nasze sklepy stacjonarne są czynne w godzinach otwarcia (pon-pt: 11-19 oraz sbt. 10-16). Pamiętaj: wchodząc do nas do sklepu zakryj usta i nos, przy wejściu zdezynfekuj ręce i  utrzymuj odległość minimum 1,5 metra od innych klientów oraz od sprzedawców. 

Czy sprzedawca pomoże mi w dokonaniu zakupów?

Tak. Nasi sprzedawcy pomogą przy zakupach z zachowaniem bezpiecznej odległości. Jednak nie będą osobiście mierzyć kasków, czapsów, kamizelek ochronnych i oficerek, jedynie wytłumaczą jak zrobić to samemu, podadzą do przymierzenia wybrane rozmiary i ocenią dopasowanie. 

Czy mogę płacić gotówką w sklepie?

Za dokonane zakupy można płacić gotówką, jednak sugerujemy płatność kartą jako bezpieczniejszą formę płatności.