Zaloguj się, aby zobaczyć status swojego zamówienia
Po skompletowaniu twojego zamówienia, zostaje ono spakowane i trafia do sortowni firmy kurierskiej.
Po opuszczeniu magazynu uruchomiona zostaje funkcja śledzenia przesyłki. W tym momencie otrzymasz wiadomość e-mail z numerem przesyłki i linkiem, dzięki któremu dowiesz się, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka.
Ważne! Funkcja ta nie jest aktywna od razu. Zazwyczaj musi upłynąć ok 24 godzin od momentu wysyłki, aby link do strony śledzenia przesyłki zaczął działać.
Otrzymasz maila oraz sms z informacją o możliwości odbioru zamówienia w wybranym sklepie. Zamówienie będzie na ciebie czekało 7 dni. Po tym czasie zostanie anulowane i zwrócone na magazyn.
dzień przed dostarczeniem paczki otrzymasz e-mail z powiadomieniem, że następnego dnia nastąpi dostarczenie. Przesyłkę dostarczaną przez firmę GLS możesz śledzić za pomocą linku – kliknij tutaj.
aplikacja inpost na telefon – możesz śledzić przesyłkę; jeśli nie posiadasz aplikacji otrzymasz sms o możliwości odbioru przesyłki z paczkomatu. Przesyłkę dostarczaną przez Inpost Paczkomaty możesz śledzić za pomocą linku – kliknij tutaj.