DARMOWA DOSTAWA OD 299 ZŁMOŻLIWOŚĆ ZWROTU DO 30 DNI ✓ WYSYŁKA INPOST DO 48h ✓

Wymiany i zwroty

Nietrafiony zakup? Bryczesy okazały się za duże? Nie pasuje kolor zakupionych owijek? Nie ma problemu.
Możesz wymienić lub zwrócić zakupione produkty w ciągu 30 dni od momentu wejścia w ich posiadanie.
Sprawdź jakie to proste!

  • Wymiana
  • w ciągu 30 dni od momentu odebrania przesyłki od przewoźnika
  • paczkę trzeba odesłać na własny koszt na adres sklepu internetowego najlepiej wraz z paragonem (lub jego kopią) oraz wypełnionym formularzem wymiany (dołączamy go do paczki; możesz go też pobrać na tej stronie)
  • można wymienić produkt na taki sam w innym rozmiarze i/lub kolorze
  • paczka z wymienionym produktem jest wysyłana od nas bez żadnych dodatkowych opłat (pierwsza wymiana do zamówienia)
  • często produkt na wymianę musimy sprowadzić z hurtowni, także wiąże się to z okresem oczekiwania podanym na stronie przy danym produkcie
  • czasami może się zdarzyć, że wybrany produkt jest niedostępny w hurtowni. W takim przypadku skontaktujemy się, aby ustalić dalsze kroki.

Zwroty

w ciągu 30 dni od momentu odebrania przesyłki od przewoźnika

  • paczkę trzeba odesłać na własny koszt na adres sklepu internetowego najlepiej wraz z paragonem (lub jego kopią). Aby przyspieszyć realizacje zlecenia sugerujemy załączenie wypełnionego formularzu zwrotu (dołączamy go do paczki; możesz go też pobrać na tej stronie)
  • przelew zwrotny zostanie dokonany w tej samej formie (i na to samo konto) w jakiej została dokonana płatność za zamówienie; jeśli wybrałeś dostawę za pobraniem podaj nam numer konta do zwrotu środków
  • przelew zwrotny zostanie wykonany w ciągu 14 dni od momentu otrzymania informacji o zwrocie ale nie wcześniej niż przed dostarczeniem zwracanego produktu do sklepu PASI-KONIK

Adres do odesłania przesyłki:

Sklep Jeździecki PASI-KONIK, ul. Ładna 23, 03-629 Warszawa

  • produkty personalizowane (jak np. czaprak z wyhaftowanym imieniem konia)
  • produkty wykonane pod specjalne zamówienie (jak np. oficerki na zamówienie)
  • produkt w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić́ ze względu na ochronę̨ zdrowia lub ze względów higienicznych (jak np. pasze, suplementy, przysmaki)